Gönüllü Çevreciler İş Başında ~ Rize Bilisim

31 Temmuz 2008 Perşembe

Gönüllü Çevreciler İş Başında


Gönüllü Çevreciler İş Başında

Atatürk ilköğretim okulu öğretmen ve öğrencileri tarafından kurulan “Gönüllü Çevreciler Kulübü” örnek bir davranış sergiliyor.










Gönüllü Çevreciler İş Başında








Atatürk ilköğretim okulu öğretmen ve öğrencileri tarafından kurulan “Gönüllü Çevreciler Kulübü” örnek bir davranış sergiliyor.

Rehber öğretmen Gülay Dönmez tarafından hazırlanan proje kapsamında öğrencilerden oluşturulan kulüp Rize Belediye Başkanı Halil Bakırcı tarafından da beğeni ile karşılandı.

Projenin genel amacını oluşturan çevre temizliği çalışması verilen eğitim semineri ile başlatıldı. Rize Belediyesi Temizlik işleri Müdürü Nazım Bilgin tarafından Atatürk ilköğretim okulu öğrencilerine çevre kirliliği konusunda verilen kısa seminerin ardından gönüllü çevreciler işe koyuldu.

Rize Belediyesi Temizlik işleri ekibi ile sahil parkına giden öğretmen ve öğrenciler burada çevre temizliği yaptılar. Hazırlamış oldukları rengarenk dövizlerle ve sloganlarla halkı bilgilendiren “Gönüllü Çevre Koruma Kulübü” üyeleri topladıkları çöpleri biriktirerek çöp aracına boşalttı.

Yapılan bu örnek organizasyondan dolayı emeği geçenlere teşekkür eden Rize Belediyesi Temizlik işleri Müdürü Nazım Bilgin “Çevresini düşünerek bizlere yardımcı olan öğretmenlerimize ve çevreci dostlarımıza teşekkür ediyorum. İnanıyorum ki bu davranışları örnek olacak ve daha duyarlı olacağız “ dedi.

Okul Müdürü Uğur Küçükvar ise “Başkanımızın da beğenerek karşıladığı bu faaliyet ilimizde çığ gibi büyüyecek ve daha geniş kesimlere ulaşacaktır. Geleceklerini düşünen çocuklarımız biz büyüklerin yapamadığını yapmış ve kendi geleceklerini güvence altına almak için girişimde bulunmuşlardır. Takdir edilecek bu davranışın örnek olmasını bekliyoruz” dedi.

Hiç yorum yok: